Garantie, herroepingsrecht en klachten

Garantie

U ontvangt een fabrieksgarantie van 5 jaar op onze producten. Deze fabrieksgarantie bepalingen gelden naast de wettelijke garantie, zoals ook is vastgelegd in de algemene voorwaarden thuiswinkel (art. 10). Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten.

Herroepingsrecht

Het herroepingsrecht geldt niet voor op maat gemaakte producten. Al onze meubels worden speciaal voor u op maat gemaakt. Losse accessoires mag u retourneren mits ze ongebruikt en onbeschadigd zijn en indien mogelijk in de originele staat van de verpakking verpakt. Hiervoor geldt een herroepingstermijn van 14 dagen. Het reeds betaalde bedrag (incl. evt. verzendkosten) wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping, terugbetaald. Wij mogen wachten totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat de klant aantoont de producten te hebben geretourneerd. Terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de klant heeft betaald.

Eventuele verzendkosten voor het retourneren van losse accessoires zijn voor rekening van de consument. Wij kunnen kosten in rekening brengen indien de goederen door u beschadigd zijn geraakt.

Wat houdt het herroepingsrecht in?

Voor meer informatie over het herroepingsrecht en de uitzondering daarop verwijzen wij u graag naar de website van de autoriteit consument & markt; https://www.acm.nl/nl/bedenktijd.

Hier kunt u exact lezen wat het herroepingsrecht inhoudt, welke uitzonderingen hierop gelden en hoe te handelen indien er wel een recht op herroeping bestaat.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Maar natuurlijk kan er wel eens iets misgaan. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk oplossen. Conform de Algemene Voorwaarden ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen.

Heeft u een klacht? Omschrijf uw klacht dan nauwkeurig en vermeld altijd uw bestelnummer en de aankoopdatum. Meld uw klacht zo snel mogelijk op één van de volgende manieren:

  • stuur een email naar info@flexmeubels.nl
  • bespreek uw klacht telefonisch met onze klantenservice 088 – 643 06 43

of stuur een brief naar:

Flexmeubels

Steenovenweg 16

3417 XR Montfoort